Tuesday, September 14, 2010

Outfit of the day - warm and relaxing

Photobucket
Jeg er begyndt i skolepraktik, og det er altså lidt hårdt at stå tidligt op, mens det stadig er mørkt! Og det kedelige regnvejr hjælper heller ikke meget. Jeg valgte derfor at tage en dejlig varm strik på i morges. Det er muligvis lidt for tidligt at have så varmt tøj på, men jeg fryser altså meget. Jeg vil dog godt indrømme, at jeg har skiftet til noget andet nu. I får dog alligevel et billede af mit outfit som det så ud i morges. Jeg er ret meget klædt i Only tøj, hvilket er ret tilfældigt, da bukserne og blusen er de eneste to Only ting jeg har! Jeg er blevet ret vild med lilla og grå sammen, så efter at have farvet mine negle lilla igår aftes, så ville jeg gerne have noget gråt tøj på. Ringen er ved at være en ældre sag, men har aldrig rigtig fået den brugt, hvilket er en skam, da jeg egentlig godt kan lide den. Nå, nu vil jeg slappe lidt af og se det sidste afsnit af Bachlor Pad. Synes det er lidt øv, at det allerede er slut efter kun seks afsnit... Jeg vil ha´ mere drama!!

I'm official back at school doing my training. It's quite hard getting use to early mornings again. It's so dark outside! I know it's not that cold yet, but I'm always feeling cold so I decided to put on a big jumper this morning. I have changed into something else now though, as it was a bit too warm. I'm gonna show you a picture of the outfit anyway. It's very warm, relaxing and comfy. Plus I really liked the combination of purple and grey together. The ring is from Accessorize. I bought it quite a while back, but haven't really used it much, which is a shame as it's really pretty! Anyway, I'm going to relax and watch the season finale of Bachlor Pad. Can't believe it's already over, after just 6 episodes... I want more drama!!

Photobucket

No comments: