Monday, September 20, 2010

Monday blues + yesterdays outfit

Photobucket
Dress + jacket - H&M, Wedges - Urban Outfitters, Bag - Asos

Det er blevet mandag igen. Hvor blev weekenden lige af? Jeg er tilbage i skole, kæresten er taget hjem igen og en ny uge er nu begyndt. Jeg har ikke haft den bedste dag indtil videre. Har haft det små skidt det meste af dagen, muligvis fordi vores klasselokale var som en sauna i dag! Udover det har der været rigtig mange ting, som bare ikke har virket i dag, typisk. Jeg trænger derfor virkelig bare til at slappe af nu, hvilket jeg vil gøre med sidste uges afsnit af Project Runway og en eftermiddags snack. Outfittet er fra igår aftes, hvor kæresten og jeg tog i byen for at spise lækker kinesisk middag.

It's Monday again. What happened to the weekend? I'm back at school, my boyfriend has gone back home again, and another week has started. I haven't had the best day so far. I haven't been feeling too good most of the day, maybe because our classroom was like a sauna today! There's been so many things not working today, so I'm really tired now. I'm gonna relax for the rest of the day, watch last weeks Project Runway and have a little afternoon snack. The outfit is from last night when my boyfriend and I went down town for a lovely Chinese dinner.

Photobucket
Not sure what's up with the face...

No comments: