Monday, September 27, 2010

Back after a busy weekend

Photobucket
Dress - Asos, Cardi - H&M (blinded by the sun!)

Så er jeg tilbage igen efter en dejlig weekend på Fyn med familien. Der har været nok at se til, så har ikke haft tid til bloggen. Det får jeg forhåbentligt i denne uge, da jeg for en gangs skyld, har en weekend uden planer. Det har været lidt hårdt, at starte i skole igen, samtidig med at have planer i alle weekender, jeg har dog stadig nydt det! I får lige et billede af dagens outfit fra i lørdags, hvor jeg var til familie middag ved stranden. Det var en rigtig lækker dag, solen skinnede og det var faktisk ret varmt!

I'm back again after a really nice weekend with the family. I've been quite busy, so haven't had time to do anything on the blog. Hopefully I can change that this week. I've got a weekend without any plans coming up. It's been quite hard going back to school, and being busy again, although I do prefer having something to do instead of being bored! Just wanted to show you my outfit from Saturday. I went to a family lunch at the beach. The weather was great, sun was shinning and it was actually quite warm!

No comments: