Monday, September 13, 2010

Last weeks Project Runway favourite

Photobucket
Andy's design

Jeg har været lidt bagud med mine TV-shows, men nu har jeg endelige fået set sidste uges afsnit af Project Runway. Deres udfordring var at lave et ferie outfit, med den ekstra lille udfordring at arbejde i teams og konstruere en andens designers idé. Mit yndlings outfit er helt sikkert Andy's badedragt og cover up. Designet er super lækkert, farverne er virkelig gode sammen og looket er perfekt. Jeg ville meget gerne eje sådan et sæt, og gå i det langs stranden. Simpelthen SMUKT! Jeg synes til gengæld, at Ivy's outfit var det værste, jeg længe har set. Det var enormt kedeligt og upersonligt. Jeg fatter ikke, at hun ikke blev sendt hjem. Udover at lave kedelige designs, så er hun da pænt led og irriterende. Følger I med og hvilke designere er Jeres yndlings?

I've only just managed to watch last weeks episode of Project Runway. The challenge was to design a resort wear look, with the extra challenge of working in teams and constructing some other designers idea. My favourite by far is Andy's swimsuit and cover up. I love the design, the colours look gorgeous together and the look is really beautiful! I would so love to have that outfit to wear on the beach. Absolutely amazing! I don't like Ivy's look very much, actually I think it's awful! It's really boring and impersonal. I don't get why they didn't send her home. On top of designing boring looks she's really bossy, mean and annoying. Do you follow the show and which designers do you like?

PhotobucketPhotobucket
Ivy's design

No comments: