Tuesday, September 7, 2010

Change of plans + yesterdays outfit

Photobucket
Mine planer for denne uge har ændret sig lidt. Jeg var til et kort møde oppe på skolen i dag, og vores opstart i skolepraktik er nu flyttet til på mandag! Der er jo så meget styr på tingene på Aarhus Tech ;) Jeg er dog ret glad for denne nyhed, da det betyder, at jeg kan tage endnu tidligere hjem til Odense. Det har hele tiden været min plan, at skulle til Odense i denne weekend, men nu har jeg flyttet min afrejse til i morgen! Ihh jeg glæder mig! Har ikke været hjemme i lang tid, så det bliver dejligt at se familien igen. Håber også på at kunne se lidt venner, hvis der er tid. I får lige dagens outfit fra i går med til slut. Det er meget afslappet, enkelt og behageligt, hvilket er hvad jeg oftes foretrækker i hverdagen.

My plans for this week have changed a bit. I'm now not starting in school training until Monday! Even though I was excited about getting back to work, I'm quite glad I'm not starting until next week. It means that I can go home to Odense earlier than planned. I was suppose to leave on Friday, but I have changed that till tomorrow now. Yay, can't wait! I haven't been home for a long time, so it will be nice to see the family again. I'm hoping to catch up with some friends too, if there's time! I'll leave you with my outfit of the day from yesterday. It's very relaxing, simple and comfy.

Photobucket

No comments: