Sunday, September 12, 2010

Back in Aarhus, watching X factor



Jeg er tilbage i Århus igen, efter noget af en weekend. Det har dog været rigtig dejligt at være sammen med familien igen. Har fået leget en masse med min nevø. Han er altså super cute! I dag var så den lange vej fra Fredensborg til Århus. Det er altså noget af en tur. Først over 2 timer i bil til Odense og derefter 2 timer med tog og bus til Århus, puha. Jeg føler mig også ret smadret nu. Skal bare slappe af i aften og gøre mig klar til første skoledage i morgen, eller det er jo sådan set arbejde. Jeg har en del X Factor og Xtra Factor jeg endnu ikke har ser, så det tror jeg, at jeg vil gøre. I får derfor lige en video med en af mine favoritter fra sidste års show, Lucie Jones, enjoy!

I'm back in Aarhus again after a lovely weekend with the family. I've been playing loads with my little nephew. He's super cute! Today was then the long journey back home. What a looong way! First over 2 hours in a car to Odense and then 2 hours with train and bus to Aarhus. I feel pretty tired now! I'm going to relax this evening and get ready for school tomorrow. I have a bit of X Factor and Xtra Factor to catch up on, so I'm going to do that. I'm gonna leave you with a video of one of my favourites from last years show, Lucie Jones, enjoy!

No comments: