Thursday, September 30, 2010

Outfit of the day - Red little details

Photobucket
T-shirt - H&M, Cardi - Topshop, Ring - Accessorize, Necklace - Friis & Co.

Så er jeg klar med endnu et dagens outfit. Jeg kan rigtig godt lide matchende detaljer, så i dag havde/har jeg en masse røde ting på. Udover hvad I kan se på billederne, har jeg faktisk også små røde hjerter på mine sokker og rødt undertøj, super gennemført! Noget andet som også går igen er sløjfer. De er på t-shirten, ringen og så har jeg også en sort sløjfe hårbøjle på, men det er lidt svært at se i mit mørke hår. I dag har været en helt almindelig dag for mig. Der er ikke sket det helt store, udover at jeg har fået penge på kontoen igen, ih hvor dejligt! Skal dog stadig spare, da jeg har et lille overtræk, som jeg lige skal passe på, øv øv...

Here is another outfit of the day post. I really like matching details, so today I had/have a lot of red things on. Besides what you can see on the pictures, I'm wearing socks with small red hearts and red underwear too! Something else that's also a bit matchy-matchy today is bows. They are on the t-shirt, the ring and I'm also wearing a black bow headband, but it is rather difficult to see in my dark hair.

Photobucket

No comments: