Wednesday, September 22, 2010

Glee is back!!



Jeg håber I kan klare endnu et indlæg med Glee, for jeg kan altså slet ik´ la´ vær´(sagte på fynsk)!! Første afsnit af sæson to havde som sagt præmiere i tirsdags, og jeg så det selv her i eftermiddags. Ihh det er godt at det er tilbage! I første afsnit møder vi en ny sanger, Sunshine. Jeg har valgt at vise Jer hendes version af sangen "Listen", da jeg synes, at den er ret så fantastisk. Pigen hedder i virkeligheden Charice og er kun 18 år gammel! Den er helt sikkert værd at se, også selvom man ikke er Glee fan! Samtidig viser jeg lige et sneak peek til næste uges afsnit, som er BRITNEY afsnittet! Glæder mig helt vildt!

I hope you can bare with me for posting some more Glee stuff. I just can't help myself! I watched the first episode of the new season today, and it was good! So glad that it's back on. In the first episode we meet a new singer called Sunshine. I just wanted to share her version of the song "Listen", as I think it's quite amazing. The girls name in real life is Charice and she's only 18 years old! The video is worth watching, even if you're not a Glee fan! At the same time I've posted a little sneak peek of next weeks episode, which is the BRITNEY one! Can't wait!

No comments: