Wednesday, September 15, 2010

Stripy blazer & Pilgrim watch

Photobucket
Her er endnu et dagens outfit fra mit spejl. Jeg håber på at få taget nogle bedre billeder her i weekenden, hvor kæresten er her. Jeg købte blazeren for nogle måneder siden efter at have set Kia i den. Jeg var lidt i tvivl, da jeg modtog den, men valgte at beholde den, og det har jeg været rigtig glad for. Den er super til at friske op i et simpelt hverdags look. Mit Pilgrim ur er en del år gammelt, men bruger det ikke så tit, så synes lige, at jeg ville vise Jer det.

Here is another outfit of the day. I'm hoping to get some better pictures this weekend when my boyfriend is here. I bought the blazer a couple of months ago after seeing a fellow blogger in it. I wasn't sure about it to begin with, but now I'm really glad I kept it. It's really good for jazzing up a simple everyday look. My watch is from the Danish design Pilgrim and a couple of years old. I don't use it very often, so I thought I would show you guys.

Photobucket

No comments: