Wednesday, September 15, 2010

Top 3 - alarm ringtones



I dags top 3 bliver sange jeg bruger til at vække mig om morgenen. Jeg har brugt de samme tre sange i to-tre år nu, og jeg synes de alle er gode. Jeg forstår ikke folk, der vil vækkes af irriterende elektroniske lyde, når man kan blive vækket af smuk, stille og afslappende musik. Det er da meget mere behageligt at vågne med musik. Det synes jeg i hvert fald! Hvilke ringetoner vågner I til?

Today's top 3 is songs I use as ringtones for my alarm clock. I've used the same three songs for almost three years now and I really like all of them. I don't understand why some people wants to wake up to annoying electronic sounds, when you can be woken up by beautiful, quite and relaxing music. I think it's much better to wake up to music. Which ringtones do you wake up to?




No comments: