Tuesday, September 28, 2010

H&M shearling boots

Photobucket
Jeg har i noget tid været på udkig efter nogle fine shearling ankel støvler, og nu tror jeg måske, at jeg har fundet nogle! Jeg faldt over disse på H&M's webshop i dag, og de er jo vældig pæne. Det passer mig også rigtig godt, at de ikke er så høje, og at det er wedges, så kan de nemt bruges til dagligt. Mine fødder holder nemlig ikke til at gå rundt i super høje sko! Nu er spørgsmålet bare om de er i butikkerne... Jeg menes ikke, at jeg så dem i fredags, da jeg var forbi min H&M. Har I set dem i butikkerne?

I've been looking for some nice shearling ankel boots for some time, and I think I might have found some! I found these on H&Ms webshop today and they are rather nice! It's really good that they aren't that tall and that it's wedges, cause I need them for everyday wear. I'm not good with super high heeled shoes! I think I need to have a look in my local H&M tomorrow.

No comments: