Sunday, September 5, 2010

Brilliant sky all over

Photobucket
Da jeg vågnede i morges, var det til denne smukke blå himmel. Når det er godt vejr, så skal man altså også nyde det. Jeg tog derfor en lille cykletur ned til Storcenter Nord. Havde et par små ting jeg skulle købe, så det blev til en tur i Matas og Føtex. Selvom vejret ser super lækkert ud, er det nu ikke så varmt og slet ikke tidligt på dagen. Jeg valgte derfor at tage min sommerjakke på. Tror ikke jeg har fået den vist her på bloggen endnu. Købte den tidligere på sommeren i New Look. Jeg er blevet ret glad for den. Synes den har nogle fine detaljer og så elsker jeg rød. Da jeg var ude at cykle, kom jeg til at tænke på en sang fra det danske band Saybia. Sangen hedder Brilliant sky og er faktisk udemærket, så den får I lige med. Ha´en rigtig god søndag!

Photobucket
When I woke up this morning it was to this sight, beautiful blue sky. When the weather is nice you really have to enjoy it. I therefore went on a little bike ride down to the shopping centre. Even though it looks lovely and summery outside it's really not that warm, especially not early in the morning. I therefore chose to wear my summer jacket. Don't think I've ever shown it on the blog. I bought it in the beginning of the summer in New Look. I really like it and all the little details. I thought of this song when I was out biking and just wanted to share it with you guys. It's by the Danish band Saybia. Have a nice Sunday!

No comments: