Wednesday, September 22, 2010

My weekly TV shows

Photobucket
Jeg fik lige lyst til, at vise Jer min liste over Tv serier jeg følger med i ugentligt. De fleste er Amerikanske, men der er da også lidt danske i blandt. Det er meget begrænset med de danske serier, da jeg kun har DR1 og TV2! Mega øv, men har ikke råd til andet pt. Jeg følger dog en del serier over nettet. Her er en liste over de serier jeg følger med i. Følger I med i nogle af de samme? Har I andre gode serier, som I synes jeg bør se? Kom endelig med nogle forslag.

Danske serier (som jeg regelmæssigt ser):
- Hva´ bruden ikke ved
- Dagens mand
- Lærkevej
- Talent 2010

Udenlandske serier:
- America's Next Top Model
- Project Runway
- GLEE
- The X Factor UK + Xtra Factor
- Hell Cats

Recently finished seasons
- Lie to me
- Desperate Housewives
- CSI, CSI Miami

I just wanted to share my list of weekly TV shows that I watch. I like a lot of different things. I'm quite into Crime Investigation shows, but I also love fashion shows and anything drama related. You can see my list of shows above. I do also watch other things but not on a regular basis. Do you watch any of the same shows? Have you got any other good shows that you think I should watch? I'm open to any suggestions.

No comments: