Wednesday, September 1, 2010

Today's make-up & news on the blog

Photobucket
Jeg har længe tænkt på, at der skulle ske noget nyt her på bloggen. Har aldrig været tilfreds med min header, som jeg synes er virkelig kedelig og upersonlig. Jeg har derfor besluttet at lave en ny. Jeg har et par ideer til hvordan den skal se ud, og jeg har stadig nogle dage, inden jeg begynder i skole igen, så det er ret oplagt at gå i gang nu. Jeg har også ændret mit profil billede ude til højre. Billedet er taget i dag, hvor jeg lagde lidt ekstra make-up på end normalt (fik jeg bare sådan en lyst til). I får lige billedet i farve her. Det kan være dagens make-up update herfra. Ha´ en dejlig dag derude.

I have been thinking about changing the blog for a while. I've never been happy with the header, which I think is quite boring and impersonal. I have therefore decided to make a new one. I have a few ideas for it, so I just need to get started. I have also changed my profile picture in the sidebar. The picture is from today, where I put on a little more make-up than usually (just because I felt like it). Here is the same picture in colour. It can be my make-up of the day post. Have a nice day!

No comments: