Thursday, September 2, 2010

The disadvantages of living in a house

Photobucket
Jeg er lige kommet ind fra haven af. Har været ude og slå græs. Ja det er desværre en af ulemperne ved at bo i hus med kæmpe have! Puha det er altså hårdt. Mest af alt forbi vi har en super irriterende elektrisk græsslåmaskine. Man skal virkelig passe på ikke at køre ledningen over. Jeg erhvervede mig også en meget øm hånd med vabler, øv! Jeg nød dog også det gode vejr, mens jeg var der ude. Jeg opdagede bl.a. hvor smukt vores æbletræ er for tiden med sine fine røde æbler. Jeg fandt også nogle mærkelige... blomster? Jeg ved umiddelbart ikke hvad det er, gør I? Håber I nyder det gode vejr på en lidt mere spændende måde end jeg.

I just got back inside from the garden. I've been outside to cut the grass. Yes, unfortunately that is one of the disadvantages of living in a house with a big garden! God, that was hard! Most of all because we have got a really annoying electric lawnmower. You have to be really careful not to run over the cord. It doesn't help either that I've now got a very sore hand with blisters, boo! I did enjoy the good weather while I was out there though. I noticed how beautiful our apple tree is at the moment, with it's pretty red apples. I also found some strange... flowers? I have no clue as to what it is, do you? I hope you guys are enjoying the good weather on a little more exciting way than me.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments: