Friday, September 10, 2010

Crossing the big bridge

Photobucket
Kan I gætte, hvor jeg skal hen i morgen? Jep, en lille tur til Sjælland. Jeg er normalt meget sjældent der over, da jeg ikke rigtig har nogen relationer der. Min søster + mand og barn er dog lige flyttet dertil fra England, så mine forældre og jeg tager der over for at besøge dem og hjælpe med lidt småting. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dem, især min lille nevø, som bare vokser så meget for tiden! Jeg har ikke set dem siden de boede på deres midlertidige adresse i KBH, så det bliver spændende. Jeg vender tilbage på bloggen søndag. God weekend der ude!

I'm off to Zealand tomorrow, crossing the big bridge. I'm going to visit my sister and her family. They have recently moved from Copenhagen to a new place. I'm really looking forward to seeing them again, especially my little nephew! He's growing so much lately. I'll be back on the blog Sunday. Have a great weekend!

No comments: