Friday, September 10, 2010

H&M - Get a Rose 4 Me

Photobucket
Jeg fandt denne fine neglelak i H&M den anden dag. Jeg synes, at farven er virkelig lækker. Den minder lidt om min anden H&M neglelak, som jeg bloggede om her, men den er mere pink og kraftigere i farven, hvilket jeg godt kan lide. Tror helt sikkert, at det bliver en af mine favoritter! Jeg har en lille neglelaksamling, som jeg langsomt arbejder på at gøre større. Jeg er vild med efterårets vinrøde farver og en smule hooked på at finde en fin grøn farve, så hvis I har set nogen, så sig endelig til!

I found this pretty nail polish in H&M the other day. I really like the colour. It reminds me a bit of another H&M nail polish that I blogged about here, but this one is more pink and stronger in colour, which I quite like. I think it will become one of my favourites this fall! I have a small nail polish collection, that I'm slowly trying to expand. I love this autumns wine colours and I'm a quite hooked on finding a nice green colour too, so if you have seen any nice ones, please let me know!

No comments: