Thursday, September 23, 2010

Outfit of the day - knitted dress

Photobucket
Knitted dress + necklace - Topshop, Ring - H&M, Bracelets - Oasis

Dette er mit outfit fra i dag. Kjolen er min yndlings Topshop strik kjole. Den er super behagelig og enkel, med en fin lynlås detalje. Jeg mener, at jeg købte den sidste vinter, og jeg har brugt den utallige gange siden. Jeg vil rigtig gerne have flere strik kjoler her til vinter, gerne nogle med lange ærmer. Jeg må jo i gang med at søge rundt omkring. De er altså et hit hos mig, så enkelte, men stadig med mange styling muligheder. Strik kjoler ftw!

This is my outfit of the day. The dress is my favourite Topshop knitted dress. It's really comfy and simple, with a zipper as a nice little detail. I think I bought it last winter, and I've been wearing it A LOT ever since. I just love it! I would like to have more knitted dresses for this upcoming season, some with long sleeves too! I'll have to start looking for some. I think they are so nice, really simple, but with lots of styling options. Knitted dresses ftw!

No comments: