Thursday, September 16, 2010

Outfit of the day - Primark mint shorts

Photobucket
Shorts - Primark, shirt+ring - H&M, Necklace - Topshop

Her er mit outfit fra i dag. Jeg har mangel på bukser (eller de er til vask), så det blev shorts i dag. Shortsene er fra Primark, og er muligvis lidt for sommer agtige, men jeg kan helt vildt godt lide farven! Og så passer de jo sammen med min H&M ring :) I dag har jeg bare været i skole, og så har jeg fået gjort rent til kæresten kommer i morgen. Ihh glæder mig!

Here is my outfit from today. I'm seriously lacking trousers (or they are in the wash), so I wore shorts today. The shorts are from Primark and might be a little too summery, but I really like the colour! Plus they go perfect with my H&M ring :) Today I've just been in school and then I've cleaned my room, ready for my boyfriend coming tomorrow. So excited!

Photobucket

No comments: