Tuesday, September 21, 2010

Sunday trip to the park

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I søndags tog kæresten og jeg på en lille søndags tur til et park området syd for Århus by. Vejret var ret lækkert, så vi gik en lang tur rundt i Forstbotanisk Have, hvor jeg aldrig har været før. Vi fik taget en masse billeder, bl.a. en del af mit outfit. Jeg har omsider fået fingrene i et Moschino bælte, hvilket jeg længe har ønsket mig. Det er SÅ fint! Vi var også forbi Marselisborg Slot, som er Dronningens sommerbolig. Det er dog ikke noget særligt, bare en fin bygning. Alt i alt, en dejlig og hyggelig søndag!

Last Sunday my boyfriend and I went on a little Sunday trip to a park area south of Aarhus city. The weather was quite nice, so we went for a walk around the Botanical Gardens, where I've never been before. We took a lot of pictures, including a lot of my outfit of the day. I've finally got my hands on a Moschino belt, which I've long wanted. It's SO pretty! We also went past Marselisborg Palace, which is the Queen's summer residence. It's not really anything special, just a very nice building. All in all a very nice Sunday!Photobucket
I dronningens have - Jeg elsker skumbanan!

No comments: