Thursday, September 23, 2010

Colourful nails with Depend

Photobucket
Jeg trængte til lidt afslapning efter en lang dag i skolen, så jeg har lige malet min negle, mens jeg så America's Next Top Model. Valget blev denne fine og farverige lak fra Depend, Nr. 054. Den er nærmest selvlysende, eller i hvert fald meget kraftig. Den står rigtig godt til mørke og simple outfits. Jeg synes at farven er dejlig frisk. Nu vil jeg fortsætte min eftermiddag med Hell Cats, og så skal jeg vist også snart igang med at pakke. Jeg tager til Odense i morgen efter skole. Jeg har en familiemiddag lørdag og lidt venne-halløj, så det skal nok blive en hyggelig weekend.

I really needed to relax when I got home from school today, so I've been painting my nails, while watching ANTM. I picked this lovely and very colourful polish from Depend (no.054). I think the colour is really fresh and cool, and it goes really well with dark and simple outfits, to light them up a bit! I'm gonna continue my afternoon with watching Hell Cats, and later I need to start packing. I'm going home to Odense after school tomorrow. I have a family dinner on Saturday and some friendly get-together. I think it's going to be a good weekend!

No comments: