Tuesday, September 7, 2010

Latest iPhone gadget = chocolate?!

PhotobucketDet havde jeg dog alligevel ikke overvejet eller set komme! Men hvorfor ikke? Så disse "nye" chokoladebare i Netto i dag. Der er vist ingen tvivl om, hvad de er blevet inspireret af, og selvom jeg synes, at det måske er en smule langt ude, så vil jeg dog rose dem for en ting, deres grafiske design. Hvis man er en smule bidt af grafisk design (som jeg), så kan man ikke lade vær med at tage stilling til sådan noget. Jeg er faktisk ret vild med designet. Det er enkelt, stilrent, farverigt, moderne og tiltalende. Det betyder dog ikke at jeg har tænkt mig at købe chokoladen, men det fik mig da til at stoppe op og kigge en ekstra gang. Folkene bag iChoc er tyske og du kan se og læse mere om produkterne på deres hjemmeside. Hvad synes I om idéen?

Something I did not see coming! But why not? I saw these "new" chocolate bars in my local supermarket today. It's very easy to see what they are inspired by and although I think it might be a bit far out, I still have one thing to say to it. The graphic design is way cool! If you are interested in graphic design (like me), you can't help but having some sort of opinion on things like this. I love the design! It's simple, stylish, colourful, modern and appealing. It doesn't mean that I'm going to buy the chocolate, but it got me to stop up and take an extra look.The people behind iChoc are German and you can see and read more about the products on their website. What do you think of the idea?

No comments: