Monday, September 6, 2010

Back to school!

Photobucket
I morgen skal jeg i skole for første gang i over tre måneder! Ja jeg har haft en meget lang "ferie", eller det er jo, som man ser det. Har brugt en del tid over sommeren på at skrive ansøgninger, tror jeg vist også, at jeg har nævnt nogle gange her på bloggen. Det har ført til en del interviews efterhånden, men stadig ingen praktikplads, øv! Jeg håber dog stadig på at der snart sker noget. Indtil da starter jeg i skolepraktik. Jeg glæder mig faktisk til at komme i gang igen. Har kedet mig lidt for meget på det sidste. Og to måneder uden indkomst har heller ikke gjort tilværelsen sjovere. Men nu skal det være slut. Nu skal jeg i gang med en masse nyt. Forhåbentligt nogle fede projekter og en masse kreativt.

Tomorrow I'm back in school for the first time in over three months! Yes, I've had a very long summer holiday, if you can call it that. I've spend a lot of time applying for jobs. I've been to a few interviews, but still no trainee job, boo! I'm still hoping for the best though! Until then I'll be a trainee at school. I'm really looking forward to getting back to doing something. I've been a little too bored lately. And two months with no income hasn't made things much fun. But now that's over! Hopefully I'll be back doing some exciting projects and creative things.

No comments: