Tuesday, August 31, 2010

Road trip to the countryside

Photobucket
I går tog kæresten og jeg som sagt på en lille køretur i Jylland. Omkring en halv times kørsel fra Århus ligger den lille by Hårup. Jeg kan desværre ikke fortælle, hvorfor vi lige tog der til, men der var selvfølgelig et formål med det. I kan få en forklaring om nogle uger. Vi havde lejet en bil hos "Lej et lig", som vi hentede om morgenen. Det viste sig at være en gammel Toyota Carina II, som jeg så fik lov at køre. Det gik skam helt fint og til den pris klager jeg ikke, vi betalte kun 275 kr. for en dag inkl. 100 km. Jeg havde en del tid for mig selv i Hårup, hvor jeg bl.a. gik en tur rundt i hvad viste sig at være et industri kvarter. Jeg fik taget lidt billeder af ting på min vej, dog intet af mig selv, flot ik´?

As mentioned earlier my boyfriend and I went on a little road trip yesterday. About half an hour drive from Aarhus is the little town Haarup. I can't tell you why we went there, but of course there was a reason. I'll explain as soon as I can. We rented a car at a company called "Rent a wreck", which is a super cheap car rental place with old cars. We got a Toyota Carina II, which I had the "pleasure" of driving. It went okay. I'm not going to complain as we got it for about £30 for a day incl. 100 km. I took some pictures around the countryside as promised. Forgot to take one of myself though...

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments: