Tuesday, August 24, 2010

New season of The X Factor UK

I lørdags startede en ny sæson af X factor i England. Jeg er ret stor fan af programmet, så jeg kommer til at følge med de næste mange uger. Sidste år var efter min mening et helt fantastisk år. Der var så meget talent, og jeg er derfor lidt bange for at blive skuffet i år. Jeg håber dog på, at England har en masse talent, vi ikke har set endnu, men selvfølgelig er det også sjovt, at se de mindre talentfulde deltagere. Min favorit sidste år var Danyl Johnson, som gik igennem en hel masse dårlig presse i løbet af showet, hvilket efter min mening ødelagde hans chancer. I får her en video af hans første audition, som er den bedste, jeg nogensinde har set. Han er altså cool!



Last Saturday another season of The X Factor started in the UK. I'm a big fan of the show and will therefore be watching it every week from now on. Last year was in my opinion a really amazing season. There was so much talent! I do hope that Britain has got some great talent left, although it is quite funny to see all the less talented people too. My favourite from last year was Danyl Johnson. This is a video from his first audition, which is the best I've ever seen. I think he's pretty cool!

No comments: