Tuesday, August 31, 2010

Outfit of the day - New primark boots

Photobucket
Dress - Boohoo, Boots - Primark, Jacket + bag - H&M, Belt - Miss Selfridge

Jeg var som fortalt i byen at spise i lørdags (bare en billig middag på Jensen's, dog stadig god mad efter min mening), og dette var mit outfit. Havde mine nye primark støvletter på for første gang. De er et køb, fra da jeg var i England først på måneden. Jeg er virklig glad for dem, og glæder mig til at style dem med en masse forskellige outfits. Jeg tror helt sikkert de bliver et hit og en af mine favoritter i dette efterår.

This is my outfit from Saturday evening, when I went out for a meal at the oh-so-famous Jensen's Steakhouse (my english friends will know). It was the first time for me to wear my new ankle boots from Primark I bought last time I was in the UK. I really like them a lot and I can't wait to style them with loads of different outfits. I think they'll be my favourites this fall.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

1 comment:

J'adore blog said...

Wow de er vildt fede skoene :-) Bare det var mig der ejede dem.. hehe..