Monday, August 2, 2010

1st year in Aarhus

Photobucket

Det er nu et år siden, at jeg flyttede til Århus for at studere, og det har jeg skam slet ikke fortrudt. Jeg synes, at Århus er en rigtig hyggelig by at bo i. Jeg savner naturligvis min hjemby Odense, men Århus er nu ikke værst. Efter et år i en ny by er det blevet til en del billeder. Jeg har derfor valgt nogle ud, som jeg gerne vil dele med jer. Det er en blanding af steder i byen og begivenheder, der har gjort mit første år her til noget særligt. Håber I synes om dem!

It's been a year since I moved to the city of Aarhus to study. I think it's a really nice city and a good place to be. I have taken quite a few pictures over the year, and I want to share some of them with you guys. Hope you like them!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


No comments: