Sunday, August 29, 2010

Outfit of the day - in my garden

PhotobucketTop - Vero Moda, Jeans - Miss Sixty, Hat - Topshop

I fredags kom min kæreste endelig på besøg igen. Han har ikke været i Århus i over to måneder, men nu har jeg jo heller ikke selv været her så meget. Det er dejligt med selskab og vejret var super lækkert i fredags. Det var faktisk alt for varmt til jeans, men fandt jeg først ud af, da jeg var ude. Brugte dagen på shopping og kiggede rundt i byen til Århus fest uge. Det kan anbefales at besøge byen, hvis man bor i nærheden, for en gang skyld sker der en masse i byen, koncerter, events, teater osv. Jeg fik omsider kigget forbi Marc Jacobs butikken, som nu er åben. Der var mange fine ting, stadig lidt dyre for mit vedkommende. Jeg overvejer dog wishbone halskæden som Lynn her viser, den koster kun 110 kr., hvilket jo ikke er så slemt. Må dog vente til jeg en gang får penge på kontoen, hvornår det så end bliver...

This is my outfit from Friday. It was a really nice day here in Aarhus, actually a bit too warm for jeans. My boyfriend is here for the weekend, first time in months! I haven't been here much myself though. We went shopping and had a look down town where the Aarhus party week is on. There are loads of things happening in town, concerts, events and all sorts. It's really nice to see so much life in town. I also got a chance to check out the new Marc Jacobs shop. There was a lot of nice things there. I quite like the wishbone necklace that Lynn blogged about here. I have to wait till I get some money on my account though, whenever that happens...

PhotobucketPhotobucket
Wedges - Urban Outfitters, Bag - Marc B.

No comments: