Thursday, August 5, 2010

London baby!!

Photobucket

Og så ikke helt alligevel. Flyver kun der til i dag, og så tager jeg til Nord Wales, hvor jeg skal til bryllup i morgen. Derefer går turen syd på, til byen Salisbury, hvor kæresten bor. Der har vi også et bryllup. Bliver en ret hektisk weekend, men jeg glæder mig nu rigtig meget. Jeg skulle oprindeligt hjem igen på mandag, men har valgt at blive en uge ekstra, når jeg nu kan ;) Jeg vender tilbage på bloggen mandag. Ha´en rigtig god weekend!

Well, not exactly. I'm flying there today, but going to North Wales for a wedding. On saturday I'm going down south to Salisbury, where my boyfriend lives. We have another wedding there! Gonna be a busy weekend, but I'm looking forward to it! I'll be back on the blog on Monday, blogging from the UK. Have a good weekend!

1 comment:

Anonymous said...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.