Tuesday, August 10, 2010

Wedding season

Photobucket

Jeg har fået ordnet mine billeder fra weekenden, og vil gerne vise jer en masse fra fredagens bryllup. Det var en helt fantastisk dag. Stemningen var så god og alt var bare perfekt! Det var en af mine gode (danske) veninder, som blev gift med sin engelske kæreste. Bortset fra en smule regn (det er jo England), så gik alt sammen bare så godt. Bedste bryllup jeg har været til! De danske traditioner blev holdt, og vi fik englænderne med på dem! Alle ved at billeder taler for sig selv, så her får i lige nogle stykker, det kan jo evt. bruges til inspiration en dag. God fornøjelse!

I want to show you guys some pictures from Friday's wedding. It was such an amazing day. The atmosphere was so good and everything was just perfect! It was one of my good (Danish) girlfriends, who got married to her English boyfriend. And apart from a little bit of rain (it is the UK after all), everything was brilliant! Best wedding I've ever been to! There was a lot of Danish traditions there, which was really nice to see, and the English people even joined in! As we all know pictures speak for themselves, so I'm just gonna show you how amazing it all was. Hope you enjoy!


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

1 comment:

Miss Jeanett said...

Hvor ser det fint ud! Er vild med deres borddækning og de runde borde. Det skal jeg også ha', når det engang bliver min tur!