Tuesday, August 17, 2010

When I look outside my window

Photobucket
Er alt jeg ser, regn, regn og atter regn. Sikker et vejr at kommer hjem til! Efter en meget tidlig start i går morges, vente jeg hjem til Århus igen. Det er nu altid rart, at komme hjem igen, selvom jeg altid vil savne England lidt. Det er som et andet hjem for mig, og jeg har så mange fantastiske minder derfra. Nå, nok om det. I dag har jeg været til jobinterview, det første ud af to jeg har i denne uge. Alt jeg kan gøre nu, er at håbe på det bedste, så jeg snart kan komme videre med min uddannelse. Har virkelig brug for at komme igang. Har haft "fri" i over 2 måneder nu, og det er ved at blive for meget. Jeg keder mig og mangler en hverdag med job og rutiner.

This is what I see... rain rain and more rain. What a weather to get home to! After a really early start yesterday morning, I returned to my home in Aarhus. It's always nice to be back home, although I'll always miss the UK. It's like my second home. Anyway.. Today I went to my first job interview out of two this week. I really hope to get something soon! I've been off for over two months now, and it's driving me crazy! I'm bored and I really miss everyday routines.

No comments: