Thursday, August 19, 2010

Marc B bag

Photobucket
En af de ting jeg havde på min shoppingliste, da jeg tog til England, var en blå taske. Jeg har stort set kun sorte tasker, og det er jo lidt kedeligt. Jeg fandt dog heldigvis en taske i TKmaxx, som er en butik, der sælger billige designer vare fra gamle sæsoner. Man kan altså gøre sig nogle ret gode fund der, hvis man gider rode det hele igennem. Jeg har købt mange fine kjoler der, til ingen penge! Jeg fandt denne fine taske af mærket Marc B. Det er ikke en designer jeg kender, men de tasker de havde der fra, var alle super fine. Alle med små søde hjerter inden i. Kunne godt lokkes til at købe flere af dem.

One thing I wanted to find while being in the UK was a blue bag. Most of my bags are black and it's a bit boring really. Luckily I found a nice bag in TKmaxx! You can really find some good stuff in there and cheap things too! The bag is from the designer Marc B. It's not a designer I've ever heard of, but I found lots of nice bags from them. All with cute little hearts inside! Love it!

PhotobucketPhotobucket
(sorry about the bad picture quality)

No comments: