Friday, August 13, 2010

My top 3

Photobucket
Jeg har valgt, at dedikere dette indlæg til mine medbloggere. Jeg synes det er vigtigt, at sætte pris på andres hårde arbejde, da det er med til at inspirere os andre i hverdagen. Jeg læser et begrænset antal blogs dagligt, da jeg ikke har tid til at følger en masse. Jeg har derfor valgt tre blogs ud, som jeg stort set læser hver dag. Jeg vil samtidig give min grund til at følge dem, og opfordre andre til at gøre det samme.

MissJeanett - Jeanett er en af mine veninder fra Odense. Jeg har kendt hende i en del år nu, og følger derfor med i hendes liv via bloggen. Vi har mange fælles venner, og dem høre jeg også lidt om på hendes blog. Samtidig har hun en fed stil, og er ikke bange for at tage noget på, som hun synes er pænt. Hun blogger om mode, shopping, hendes hverdag og andet godt. Man bliver ofte fristet af de lækre ting hun flasher, og hun giver god inspiration til måder at style outfits på.

Fierceogfattig - Jeg kender ikke Kia personligt, og har aldrig mødt hende før, men hendes blog har alligevel fanget min opmærksomhed. Kia har sin helt egen seje stil, og finder ofte fantastiske fund, som hun gerne deler med sine læsere. Hun bor på Amager og blogger om mode, shopping, hendes hverdag og andet godt. Jeg synes altid, at der er noget spændende at læse, og hun opdatere gerne flere gange dagligt.

Style Scrapbook - Andy er en kendt freelance stylist, som er bosat i Amsterdam. Hun er oprindeligt fra Mexico, og har udover hendes smykke ydre og søde personlighed, en super fed tøj stil. Hendes blog er super professionel og billederne hun tager et fantastiske. Hun inspirere virkelig til at finde sin personlige stil. Hun deltager i en masse mode events, og har derfor altid en masse at vise sine læsere. Hun er i det hele taget bare super cool!


I've dedicated this post to fellow bloggers. I think it's important to appreciate all the hard work they do, and thank them for inspiring us every day. This is my top 3 and the reasons for reading them.

MissJeanett - Jeanett is a friend of mine from my home town Odense. I've known her for quite some time now, and follow her life on the blog. She blogs about fashion, shopping, her every day and lots of other things. She's got a really nice style and isn't afraid of wearing what she likes. She gives lots of inspiration on styling, and give good reviews on products and clothes.

Fierceogfattig - I don't know Kia in person, but I like her blog a lot. She's got a really cool style and blogs about a lot of interesting things. It's all about fashion and shopping, plus a lot of outfit posts from her every day. The blog is all in Danish, but if you are interested in reading it, Google translate is very useful!

Style Scrapbook - Andy is a freelance stylist from Amsterdam. She's a really pretty girl, super sweet and with an amazing style. Her blog is really professional and her pictures are awesome! She inspires people to find their own personal style. She goes to lots of fashion related events and shares a lot of nice pictures, moments and styling advices with her readers.

No comments: