Monday, August 23, 2010

If I was a rich girl...

PhotobucketAsh Milk Zip & Stud Wedge Gladiator Sandal from Asos

Ville jeg helt sikkert købe disse sandaler! De er virkelig lækre. Jeg elsker detaljerne og kombinationen af gladiator og wedge. Jeg er desværre ikke rig, og selvom jeg så havde lidt penge, ville jeg nok alligevel ikke købe dem, da de er alt for dyre i forhold til, hvor meget jeg vil betale for sko, ca. 1400 kr. Jeg vil i stedet for prøve at finde nogen, som ligner dem til en billigere pris. Har I set noget som ligner? Sandalerne er fra asos og kan købes her.

I would so get these babies! They are absolutely stunning, love them! I like all the details and the combination of gladiator and wedge. Unfortunately I'm not rich, and even if I had a bit of money I probably wouldn't buy them anyway. The price is a lot more than I ever pay for shoes, £150! I'll try and find something that looks like them instead for a much cheaper price. If you are interested you can see and buy the sandal
here on asos.

Photobucket

No comments: