Tuesday, August 17, 2010

Big rings

Photobucket
Jeg er begyndt at samle på store ringe. Det er ikke noget, som jeg tidligere har gået med, og jeg skal derfor også lige vende mig til at have dem på. De kan altså være ret tunge sådan nogle! Den meget populære vintage ring i turkis fra H&M og den klare lyserøde, er ved at være gamle køb, men de to andre købte jeg i England, i tøjbutikken Republic. De var på udsalg og kostede kun 18 kr. stk.!! Var lidt for godt et tilbud til at jeg kunne modstå. Jeg er blevet ret glad for dem, især for hjerte ringen, den er så fin! Glæder mig til at style dem med forskellige outfits.

My newest items in my jewellery box are big rings. I've never worn big rings before, so I still have to get use to it. They can be quite heavy compared to little rings. The very popular vintage ring in turquoise from H&M and the clear light pink are old buys, but the other two I bought in Republic while being in the UK. They were on sale for only £2 each!! I like them both, although the heart one is my favourite, so pretty. Can't wait to style them with different outfits.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments: