Monday, August 9, 2010

First buy in the UK

Photobucket

Her er saa mit forste kob fra England. Fandt denne sode kjole i Topshop. Jeg handler ellers ikke i Topshop saa meget laengere, da det efter min mening kan vaere en smule pricey, men kunne nu ikke staa for denne fine sag. Jeg skal som lovet nok faa smidt nogle billeder fra bryllupperne op, saa snart jeg faar dem lagt paa computeren. Jeg har indtil videre haft nogle fantastisk dage her i England. Jeg er saa glad for, at jeg besluttede at blive en uge ekstra! Jeg haaber I alle har haft en god weekend. Og undskyld for det traelse skrift, men min kaerestes computer mangler altsaa de danske bogstaver, haaber det er til at laese.

Here is my first buy from the UK. Went to Andover today for a bit of shopping. Bought this cute summer dress in Topshop. I don't shop in Topshop a lot any more, it's a bit too pricey in my opinion, but I really liked this dress, so I had to get it! I'll be putting some pictures up from the weddings as soon as I get them sorted. I had such an amazing time this weekend, it's been absolutely brilliant! I'm so glad I decided to stay an extra week. Hope you all had a great weekend!

No comments: