Saturday, July 31, 2010

Busy, busy, busy...

Jeg har haft lidt travl her de sidste par dage. Bruger ret meget tid på ansøgninger lige for tiden. Skal bruge en praktikplads som Mediegrafiker, gerne så hurtigt som muligt, så hvis I kender nogen, som kender nogen, så sig endelig til ;) Jeg går også stadig rundt med bekymringer omkring kjoler til bryllupperne næste weekend.. Typisk mig at genoverveje alt, bør bare tage en beslutning. Nå... jeg har en del ting, som jeg gerne vil have styr på, inden jeg tager afsted torsdag, så jeg får vidst nok at se til. I får lige denne dejlige sang fra Plain White T's med på vejen. Ha´en god lørdag!

I've been a very busy lady lately. Writing lots of job applications. I'm looking for a trainee job as a Media Graphic Designer, so if you know anyone, let me know. If it's in the UK it needs to be around the Salisbury area, or Southampton and Basingstoke. Anyway, I have lots of things to sort out before Thursday, so I better get started. I'll leave you with this lovely song from Plain White T's. Have a nice Saturday!

No comments: