Wednesday, July 28, 2010

New item on the wishlist

Photobucket

Jeg har længe sagt, at jeg ikke behøvede en touch screen mobil, da den jeg har egentlig virker helt fint... men som så mange andre ting, så bliver man nødt til at give efter på et eller andet tidspunkt. Alle har jo smarte telefoner og går på nettet med dem hele tiden, det vil jeg altså også ku´!! Jeg har derfor besluttet, at jeg gerne vil have en, og jeg er ret sikker på det bliver Sony Ericsson´s X10 mini pro. Den er lille, sød og smart, lige mig. Den er dog desværre udsolgt over alt, da den er ret populær... Men jeg venter gerne :)

I've decided to finally get a touch screen phone, so I can go on the Internet like everyone else! I want Sony Ericsson´s X10 mini pro, as I think it's super cute, smart and handy. Unfortunately it's a very popular phone and is sold out everywhere, typical! I'll wait for it though :)

No comments: