Saturday, July 3, 2010

Sailor summer day

Photobucket

Shorts - Vila, Top+Bikini - Topshop

Er det bare mig, eller er det lidt for varmt i dag? Jeg har fået nok af varmen, muligvis fordi jeg har haft hovedpine siden igår, og ja jeg drikker rigeligt med vand! Øhv! Her er dangens outfit a la sailor style. Købte shortsene igår i Vila. De er super behagelige at have på her i varmen. Jeg har været til fødselsdag/studenterfest det meste af dagen, så nu skal jeg bare slappe af i skyggen.

How hot is it today!?! I've had enough of the heat for now. It's not fun when having a headache for more than a day! I'm not use to that so feels awful! This is today's outfit a la sailor style! I've been to a birthday party most of the day, so now it's time to relax.

PhotobucketPhotobucket

Shoes - Tommy Hilfiger

No comments: