Saturday, July 3, 2010

Rihanna vs The Baseballs

Jeg har lige opdaget, at det er flere måneder siden, at jeg har haft en Original song vs Cover, så jeg tror, det er på tide at gøre det igen! Jeg har valgt Rihanna med sangen Umbrella, som da den kom ud, var et mega hit, der blev spillet over alt. Som så mange andre sange forsvandt den fra hitlisterne, indtil nu! Den er tilbage, dog i en cover version. Det tyske band The Baseballs er udkommet med et album med cover sange, sunget i ægte 60'er stil. Jeg synes faktisk, at det lyder super fedt, især lige med denne sang. Der er meget mere gang i den, og man bliver glad og får lyst til at danse rundt. Nu er jeg dog også fan af 60'er musik, så kan være det bare er mig... Hvad synes I om cover versionen?

Just noticed I haven't done an Original song vs Cover for months, so I think it's about time! I've picked Rihanna - Umbrella, which was a big hit when it came out. The German band The Baseballs have made a cover version in 60's style. I think it's kinda cool. It changes the song to a more dance happy song, which I think is quite nice. I'm a fan of 60's music though, so maybe it's just me. What do you think of the cover version?

No comments: