Tuesday, July 6, 2010

Is it just a crush..?

Photobucket

Eller bliver jeg snart nødt til at købe denne blazer?! Har nu gået og kigget på denne fine lace blazer fra Miss Selfridge i over en måned... Havde den også på min se-nærmere-på-liste, da jeg var i England. Desværre havde de den ikke i butikkerne der over. Prisen er faktisk ikke så slem, dog dyr nok for en fattig studerende. Håbede lidt på, at de ville have den med i deres udsalg, men desværre ikke. Udover prisen, så er jeg også lidt bange for, at jeg ikke kommer til at bruge den nok. Det kan jo være, at det bare er en af de ting man får et crush on, og som man så ret hurtigt kommer over efter, at man har købt den. Men hvor er jeg altså ret vild med den lige nu!! Ville dog ønske, at de stadig havde den i hvid/creme, ville passe til lidt mere. Havde jeg pengene, var den dog nok kommet i kurven, suk!

Or do I need to buy this blazer from Miss Selfridge?! I've been looking at it for ages, but I can't make up my mind about it. Wish it was a little cheaper and in white too! But isn't it just pretty?

No comments: