Monday, July 19, 2010

Holiday pictures

Photobucket

Haven ved Rosenborg Slot / Queens garden by Rosenborg Castle, CPH

Så er jeg tilbage igen, efter en hyggelig uges ferie med familien! Håber alle nyder deres ferie. Jeg vil starte med at vise en masse billeder fra den sidste uge på Sjælland. Det vil være en blanding af billeder fra Gilleleje og København. Jeg er stadig i KBH denne uge, hvor jeg hjælper min søster med noget hjemmeside. Jeg har ikke fået shoppet så meget, men har heller ikke råd...

I am back!! Hope you're all enjoying your holidays! I will start this week spamming you with some holiday pictures from last week, hope you like it!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Picture 1: Lækker forret på Paafuglen i Tivoli / Tasty starter on restaurant in Tivoli

Picture 2: Kæresten & jeg i Tivoli / Boyfriend and I in Tivoli, CPH

Picture 3: Bygning i Tivoli / Pretty building in Tivoli

Picture 4: Kærestens første snobrød / Boyfriend’s bread ready for the bonfire

Picture 5: Aftenhygge i sommerhuset / Making dinner over the fire at the summerhouse

Picture 6: En meget stolt kæreste og hans snobrød / A very proud boyfriend

Picture 7: Aftentur ved stranden i Gilleleje / Evening walk by the beach

Picture 8: Kærlighed ved stranden / Love at the seaside

Picture 9: Mig ved stranden / Me at the beach

Picture 10: Mig i Rundetårn / Me at the Round Tower, CPH

Picture 11: Mig ved Amalienborg Slot / Me at Amalienborg Castle, CPH

No comments: