Friday, July 2, 2010

Flowers in my garden...

Photobucket

Til min fødselsdag fik jeg dette seje kamera af kæresten. Det var på min ønskeseddel, men jeg forventede ikke, at nogen gav mig noget så dyrt! Men selvfølgelig blev jeg igen i år forkælet. Sony WX1 Cyber-shot, som kameret hedder, skulle eftersigende være det bedste kompakt kamera på markedet. Det har en masse spændende funktioner at lege med. Jeg prøvede det lidt af i haven i dag, med makro funktionen. Synes det er super fint til blomster billeder med detaljer. Glæder mig til at kunne tage en masse fine billeder i fremtiden!

For my birthday my boyfriend gave me this cool camera. It was on my wish list but I didn't expect anyone to give me something so expensive, but of course he had to spoil me as always. It should be the best compact camera on the market! Not bad! Lots of things to try out. I started with some flower pictures today. I love macro! It's so cool how detailed you can get a picture!

No comments: