Friday, July 9, 2010

Bye bye internet - Hello summerhouse

I morgen er så dagen, hvor jeg tager i sommerhus. Det betyder desværre, at der bliver lidt stille på bloggen. Der er nemlig ikke internet der. Jeg tager til København på næste lørdag, og er hos min søster nogle dage, der skulle jeg dog have mulighed for at blogge igen. Jeg håber I alle nyder det dejlige sommer vejr. Jeg vil efterlade jer med denne sommers store hit "We no speak Americano"! Jeg får altid sådan en lyst til at danse tosset rundt til den :)

Tomorrow I'm off to the summerhouse. Unfortunately there's no internet there, so it's gonna be very quiet on the blog. I'll be back next week blogging from Copenhagen. Hope you're all enjoying the lovely weather! I'm gonna leave you with this summers big hit "We no speak Americano"! Always makes me feel like dancing around :)

1 comment:

Unknown said...

Very funky tune hun, love it!!