Monday, July 5, 2010

With a little help from a friend...

Photobucket

Jeg har i mange år været en glad bruger af Loréal's Studio Line produkter. Især Hot Curl, som hjælper med af fremhæve naturlige krøller, som jeg har. Jeg kan simpelthen ikke få nok krøl i håret uden sådan et produkt. Jeg har dog fornylig fundet ud af, at det højst sandsynligt udgår!! Hvorfor ved jeg ikke?! Jeg har ikke kunne finde det i nogen butikker i en måneds tid nu. Det efterlader mig i en situation, hvor jeg skal finde noget, som kan erstatte dette produkt. Jeg har ikke lyst til at prøve tusinde af produkter igennem, men vil istedet spørge om I kender til et produkt, som har samme effekt? Det skal helst ikke være for dyrt. Håber I kan hjælpe mig lidt... Det er super træls når ens produkter ryger af markedet. Og som om det ikke var nok, er det ikke det eneste produkter, som jeg bruger, der er udgået inden for den sidste måneds tid, øv øv øv...

I've used Loréal's Studio Line, Hot Curl for years, which shapes and accentuates waves/curly hair. I've just found out that it's off the market and I desperately need something else to replace it. Do you guys know any product that can do the same and doesn't cost a fortune?

No comments: