Saturday, October 2, 2010

Dreaming of a warmer place...

Photobucket
Alicante, Spain - Lago di Garda(Gardasøen), Pisa & Florence(Firenze), Italy

Det er blevet oktober måned, hvilket automatisk betyder koldere, mere blæsende og rigtig efterårs agtigt vejr. Det er altså lidt trist. Jeg lider dog aldrig af vinter depression eller noget, men kulde er ikke lige min kop te. Jeg ville så meget hellere være et dejligt og varmt sted! Det kommer desværre ikke til at ske foreløbig, så jeg må nøjes med, at drømme mig væk ved at kigge på billeder fra ferier jeg har været på. Det er ved at være en del år siden, at jeg har været på ferie sydpå. Jeg drømmer dog om snart, at komme afsted igen. Vil gerne til Milano, Rom, Grækenland og Cypern, så vi må se om det bliver til noget næste sommer. Har I planlagt Jeres næste rejse sydpå? Hvilke steder vil I gerne besøge?

It's October, which means colder, more windy and really autumn-like weather! I don't like it! I never get winter depression or anything, but cold weather really isn't me! I much rather be somewhere nice and warm. Unfortunately that's not gonna happen any time soon, so I have to just dream about it, looking at pictures from holidays. It's been quite a few years since I've been on a proper holiday (somewhere warm). I would love to go to Milan, Rome, Greece & Cypres. Maybe next summer if I'm lucky! Have you planned your next holiday away? Which places would you like to visit?

No comments: