Friday, October 15, 2010

Become a follower

Jeg har en lille opfordring til dem, som kigger forbi her på bloggen. Jeg har i den sidste uges tid fået tre nye faste læsere, hvilket jeg er rigtig glad for. Der har ellers ikke været meget gang i den på det punkt. Læsere er jo med til at gøre det sjovere at blogge. Det at man faktisk ved, at nogen læser det man skriver, giver en lyst til at skrive mere. Jeg har hørt fra forskellige venner, at de faktisk kigger forbi, og jeg vil derfor opfordre alle til at blive faste læsere. Det kræver virkelig ikke meget. Man kan følge blogs på forskellige måder. Hvis du har twitter, google mail eller yahoo mail, så er det meget nemt. Hvis ikke, kan man også oprette en google-konto med en anden mail-konto, f.eks. hotmail. Det tager ikke særlig lang tid, og det ville betyder rigtig meget for mig, hvis i gad at gøre mig den lille tjeneste.

I have a little thing to ask you guys. Lately I've had a few new followers here on the blog, which I'm very pleased to see, but my number is still really low. Readers are what makes blogging more fun! The fact that you know someone is reading the things you write, makes you wanna do more! I've heard from friends that they actually do visit my blog, but just aren't followers. I would therefore very much like it if you would become a follower. Of course only if you like the blog and read it. It's very easy to join. All you need is twitter, google mail or yahoo mail. If you don't have that, you can also make a google account with another e-mail, like hotmail. It doesn't take a lot of time, and it would really mean a lot to me if you did. Thank you!

No comments: