Saturday, October 30, 2010

Max Factor make-up session

Photobucket
I går skulle jeg have været til Clinique arrangement i Matas, men det blev desværre aflyst. Istedet valgte jeg at få lagt make-up hos Max Factor, og det er jeg sgu glad for, at jeg gjorde! Jeg har længe overvejet af finde en ny foundation, da jeg ikke er helt tilfreds med min nuværende. Og nu er jeg ret overbevist om, at jeg har fundet den rette. Jeg prøvede nemlig den nyeste Max Factor foundation Xperience, og jeg må indrømme, at jeg er meget positiv overrasket! Den dækker vildt godt og ser rigtig pæn ud på huden, og så er den endda meget billigere, end den jeg bruger i dag! Jeg prøvede også en rigtig pæn grøn øjenskygge, en blush og en rødlig læbestift. Alt sammen super lækre produkter.

Yesterday I should've been to a Clinique event at Matas, but it was unfortunately cancelled. Instead, I chose to get some make-up done by Max Factor, and I'm damn glad I did! I have long thought of finding a new foundation, since I'm not completely satisfied with my current. And now I'm pretty convinced that I have found the right one. I tried the latest Max Factor foundation Xperience, and I must admit I am very positively surprised! It covers really well and looks so good on the skin, and it's even much cheaper than the one I use today! I also tried a really nice green eyeshadow, a blush and a red lipstick. All great products.

Photobucket
They gave me this with all the product names, although a bit hard to read...

No comments: