Monday, October 11, 2010

Long journey home + Moulin Rouge

Photobucket
Aarhus train station

I går var store rejsedag for kæresten og jeg. Vi skulle hele den lange vej fra Næstved (som jeg nu har fundet ud af, ligger ret meget på Sydsjælland) til Århus. Det er altså noget af en tur! Det hjalp heller ikke så meget, at vi begge var lidt tømmermands ramte efter lørdagens fest. Vi kom dog tilbage til Århus efter 7 timers rejse, med 1½ times stop i Odense. Vi var ret smadret derefter, og endte derfor i sengen med Kinesisk take away og Moulin Rouge. Jeg har i en uges tid haft et behov for at se den film igen. Jeg synes den er fantastisk! Nok min ynglings musical! Kæresten havde aldrig set den, hvilket er forståeligt, men stadig for dårligt. Jeg tror dog ikke på nogen måde, at han var lige så begejstret som mig, men han kunne dog sagtens forstå min kærlighed til den :) Jeg håber I har haft en dejlig weekend, det har jeg bestemt!

Yesterday was a big travelling day for my boyfriend and I. We had to go all the way from Næstved to Aarhus, which is crossing the country and quite a journey. And it didn't help much that we were both hungover from Saturdays amazing party. We did get there eventually, after 7 hours of travelling. We were both so tired so we ended up in bed with Chinese take away and Moulin Rouge. I've been wanting to watch it again for over a week. I think it's amazing, my favourite musical! I don't think my boyfriend was as into it as me, but at least he could understand why I love it so much! I hope you've all had a great weekend, I sure did!

No comments: