Tuesday, October 12, 2010

Sara's birthday party

Photobucket
My boyfriend(Carl), Gareth, Louise & Birthdaygirl Sara

Jeg vil gerne dele lidt billeder med jer fra lørdagens fødselsdags fest. Jeg tror, at jeg var den eneste som fik taget billeder, så kan de folk, der var med jo også lige kigge forbi her. Det var en rigtig hyggelig og sjov fest! Der røg i hvert fald rigeligt med Sprite og Bacardi Razz indenboers. Vi kom også i byen i Næstved, dog kun et enkelt sted. Jeg har derfor heller ikke kunne danne mig et ordenligt indtryk af nattelivet der, dog kan jeg konstatere at de ikke sælger pizza slice i Næstved, til manges overraskelse og irritation lørdag nat... Vi fik dog pizza alligevel ;)

Det er blevet hverdag igen, og det er altså lidt hårdt. Kæresten tog hjem igen i dag, så nu er jeg atter alene. Det giver mig dog mulighed for, at få set de serier jeg er bagud med. Har ikke fået set Desperate Housewives eller Project Runway fra sidste uge, så det vil jeg gøre nu. Jeg vender tilbage senere i aften med Dagens outfit fra i går.


I would like to share some pictures with you from Saturday's birthday party. I think I was the only one taking pictures, so the people who went to the party can stop by here to see them. It was a really good and fun party! We also went into Næstved city, however, only to one place. I therefore haven't got a proper impression of the city life, however, I can inform you that they do not sell pizza slice in Næstved, to many people's surprise and irritation Saturday night...

Another week has started and it's hard to go back to school again. My boyfriend went back home today so now I'm once again alone. It gives me time to catch up on all my shows though. I haven't had a chance to watch Desperate Housewives or Project Runway from last week so I will do that now. I will be back later tonight with Outfit of the day from yesterday.

Photobucket
Lovely food made by the birthdaygirl's boyfriend, Søren

Photobucket
People eating the tasty food

Photobucket
Me & my boyfriend

Photobucket
Photobucket
Stefan, me & Carl

Photobucket
Louise, Gareth & Mette

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Drunken group hug

No comments: